Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2017 10:31 - Har ar vad jag lart mig om att vistas i nara hall med din cykel hjaltar
Автор: cykeltroja Категория: Спорт   
Прочетен: 133 Коментари: 0 Гласове:
0



 1. Lеt inte dina konkurrenter ser du bli upphetsad om studentrummet spel bin.   Av nеgon anledning, som vilt entusiastisk om frisbees och hacky-sдckar pе vеr internatskola innebдr att du kanske inte tas pе allvar senare? Ingen skojar dock дga ditt utrymme och tjдna en position i de frдmre 20-or-tal hjulen pе en internationell klungan av denna kaliber var inte lдtt. Den fцrsta linjelopp hade nеgra mycket avgцrande splittringar hela fдltet pе nеgra utmanande klдttrar under de senaste 14 km, och stegen som fцljde var inte annorlunda. Det kдndes som en sдker dцd nдr som helst genom att vicka min vдg genom fдltet pе den fцrsta dagen kдnde sig bekvдm och naturligt av den sista etappen, frдmst tack vare mina erfarna lagkamrater visar mig linor av att flytta upp utan att vara en pеtrдngande ryck eller slцsa en ton av energi.   2. Var tidigt att cafeterian fцr mеltider.   Jag ansеg Santos kvinnors Tour dop av eld "fцr mer дn en anledning. Fцrst: En sеdan intensiv insats i januari kдnns mest ofцrskдmd chock-to-the-systemet tдnkbara, sдrskilt kommer frеn en sдrskilt hеrd nordvдstra vintern. Andra: Hettan gjorde det faktiskt kдnns som dop av eld. Temperaturerna var lеngt in pе 40-talet (Celsius, 104 Fahrenheit), vilket innebar att vi gjorde vеrt bдsta fцr att hеlla koll pе nдring. Stдndigt kдnsla drдnerade resultat i stдndigt behov av tankning. Catering vid Scotch College slog home run efter home run med vеra mеltider, sе du definitivt var tvungen att hustle till cafeterian tidigt om du ville prova lite av allt tillgдngligt. Tour Down Under regel att leva efter: Alltid gе fцr vegemite toast om du inte fеr din fцrsta plockningen. Salt, bisarra och lдcker.   3. Din cykel hjдltar дr precis som du.   Att bo i nдra hеll med cykelsuper humaniserad dem pе ett sдtt jag inte fцrvдntar sig. Det fick mig att inse att de inte дr oцvervinnerlig och har liv och personligheter helt separat frеn cykling, precis som jag. Liksom, "Oh! Detta vдrldsklass sprinter klockor ocksе "Vдnner" och gеr runt i pyjamas fram till middagstid ?! "Precis som vi! Om vi jдmfцr vеra boende till Hogwarts, kan man dra slutsatsen att vissa inneboende, eller cykling hjдltar, дr uppfriskande mer som den charmiga och ljusa Hermione Granger. Vissa kan vara reserverad och lojal som Ron Weasley. Alternativt kan en del likna Draco Malfoy och ta sig en bit alltfцr allvarligt, men har en mjuk sida, innerst inne. Jag har inskrдnka pе cykling pе "Malfoy" sedan dag ett ... De flesta hдlsningar tas emot med ett цga-roll, men jag fick ett leende sе lеngt. Vi kanske squash vеra meningsskiljaktigheter цver en quidditch match ... Ledsen att jag дr klar.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cykeltroja
Категория: Спорт
Прочетен: 5136
Постинги: 12
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930