Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2017 04:13 - minska jakten grupp ytterligare till bara fem akare billiga cykeltrojor
Автор: cykeltroja Категория: Спорт   
Прочетен: 97 Коментари: 0 Гласове:
0



 Med de tvе erfarna ryttare ut framfцr, van Vleuten skцt takten inom huvudomrеdet цver Molenberg, paring ner fдltet till en utvald grupp pе 15-20 cyklister. Blaak debiteras Paaastraat, minska jakten grupp ytterligare till bara fem еkare billiga cykeltrцjor.     Fyra av dessa chasers skulle ta kontakt med de tvе ledarna med 10km att gе. Brand hade de fдrskaste benen i slutet av dagen - drar nytta av lagkamrat van Dijk tidigare fly upp vдgen. Under de sista kilometer, mдrke faststдlls attack efter attack tills pе tredje fцrsцket, brцt hon fri och korsade mеllinjen 15 sekunder upp pе den lilla gruppen. Blaak vann sprinten fцr andra med van Vleuten svдnger ut van Dijk fцr tredje.   "Det var en riktigt bra dag", sдger Brand. "Laget var stor och stцdja mig riktigt bra genom att hеlla mig ur motvind. Flickorna hцll mig i ett bra lдge, och vi var i ett perfekt lдge med Ellen upp vдgen och bra stцd bakom. De hjдlpte mig att upprдtthеlla en god position infцr kullerstenarna och klдttrar, sе jag inte behцvde gцra nеgot, som var stor billiga cykelklдder. "



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cykeltroja
Категория: Спорт
Прочетен: 5154
Постинги: 12
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930